iPody od dłuższego czasu muszą zadowolić się drugoplanową rolą w ofercie Apple. To iPhone i iPad aktualnie napędzają firmę. Teraz jednak wydano spot telewizyjny w całości poświęcony nowym modelom tych odtwarzaczy muzycznych.

Najnowsza reklama telewizyjna, zatytułowana jako „Bounce”, odbiega od tego, co w ostatnich latach serwowali nam marketingowcy Apple. Przede wszystkim, pozbyto się lektora. W zamian, w tle słyszymy charakterystyczną piosenkę, w rytm której podskakują iPody. Apple konsekwetnie tworzy wizerunek iPodów jako urządzeń przeznaczonych do zabawy - ta reklama tylko to potwierdza. Możemy w niej zobaczyć najnowsze generacje iPoda toucha, iPoda nano oraz iPoda shuffle. Podkreślono również mnogość wersji kolorystycznych tych urządzeń.

Jak oceniacie powyższą reklamę telewizyjną? Zapraszamy do dyskusji.

Źródło: Apple (grafika), YouTube