Apple wydało reklamę telewizyjną nowych iPodów
iPody od dłuższego czasu muszą zadowolić się drugoplanową rolą w ofercie Apple. To iPhone i iPad aktualnie napędzają firmę. Teraz jednak wydano spot telewizyjny w całości poświęcony nowym modelom tych odtwarzaczy muzycznych.
Najnowsza reklama telewizyjna, zatytułowana jako „Bounce”, odbiega od tego, co w ostatnich latach serwowali nam marketingowcy Apple. Przede wszystkim, pozbyto się lektora. W zamian, w tle słyszymy charakterystyczną piosenkę, w rytm której podskakują iPody. Apple konsekwetnie tworzy wizerunek iPodów jako urządzeń przeznaczonych do zabawy - ta reklama tylko to potwierdza. Możemy w niej zobaczyć najnowsze generacje iPoda toucha, iPoda nano oraz iPoda shuffle. Podkreślono również mnogość wersji kolorystycznych tych urządzeń.
Jak oceniacie powyższą reklamę telewizyjną? Zapraszamy do dyskusji.
Źródło: Apple (grafika), YouTube
zupełnie nie nawiązuje do innych reklam APPLE, ani do stylu do jakiego przywykłem. Gdyby nie logo to powiedziałbym że to reklama nowej nokii.
Apple nie idź tą drogą!