MacBook Pro wyposażony w ekran Retina, był niewątpliwą gwiazdą minionego keynote’a podczas WWDC 2012. Apple wydało pierwszą reklamę telewizyjną tego produktu - Every Dimension.

Reklamy produktów Apple zawsze miały minimalistyczny styl, jednak tym razem wydaje się, że marketingowcy przeszli samych siebie. Widzimy obracającego się MacBooka Pro z wyświetlaczem Retina na czarnym tle - w tym czasie ledwo widoczne ręce użytkownika wykorzystują ten komputer do obróbki zdjęć i materiału wideo w programach Aperture oraz Final Cut Pro. Pod koniec spotu możemy zobaczyć, jak smukły jest ten sprzęt, który przed chwilą bez zająknięcia wykonywał zadania wymagające dużej mocy obliczeniowej. Lektor wygłasza jedynie krótkie stwierdzenie:

„Radykalny nowy MacBook Pro z wyświetlaczem Retina. Innowacja w każdym wymiarze.”

Warto zaznaczyć, że to pierwsza reklama telewizyjna jakiegokolwiek komputera Mac od dłuższego czasu. Ostatnio działania marketingowe Apple skupiały się na urządzeniach z systemem iOS.

Źródło: Mac Rumors, YouTube, Apple