O godzinie 19 czasu obowiązującego w Polsce, Apple po raz kolejny usunęło wszystkie dane z usługi iTunes Match, będącej od dłuższego czasu w fazie testów.

Jak na razie dostęp do iTunes Match mają tylko zarejestrowani deweloperzy. Publiczna premiera (na początku jedynie dla użytkowników amerykańskiego iTunes Store) miała nastąpić pod koniec października - nic takiego jednak nie miało miejsca. Prawdopodobnym powodem opóźnienia są problemy z działaniem usługi, które należy wyeliminować przed debiutem.

O dzisiejszym wymazaniu danych deweloperzy zostali poinformowani wiadomością email. Co ciekawe, napisano w niej, że usunięcie danych związane jest z przygotowaniem do startu usługi dla szerszego grona - najprawdopodobniej oznacza to rychły debiut.

Usługa iTunes Match umożliwia przechowywanie całej biblioteki muzycznej (do 25 tysięcy utworów) w iCloud, dzięki czemu użytkownik ma do niej dostęp w każdej chwili, niezależnie od aktualnie używanego urządzenia (iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV bądź Mac/PC). Cena za taki luksus to 24,99 USD rocznie.

Źródło: MacRumors, 9to5Mac