Jak donosi serwis MCV, Apple zatrudniło bliżej nieokreśloną liczbę specjalistów od Public Relations, którzy wcześniej pracowali dla największych firm branży gier wideo - między innymi Activision i Nintendo.

Rob Saunders, były szef PR’u w brytyjskim oddziale Nintendo, zrezygnował ze swojego stanowiska na rzecz nowej posady w Apple. Od tej pory ma on pracować nad wizerunkiem urządzeń z systemem iOS jako platformy do gier. Poza Saundersem Apple pozyskało Nicka Grange’a, dotychczas odpowiedzialnego za PR firmy Activision na terenie Europy. Według nieoficjalnych informacji Grange ma się zająć głównie tematyką grania na iPadzie. Apple wciąż nie potwierdziło powyższych doniesień.

Jeżeli jednak okażą się one prawdą, świadczyłoby to o silnej ofensywie Apple na rynku gier. Gry już od dawna są najpopularniejszą zawartością w App Store. Ostatnie doniesienia o spektakularnej popularności takich gier jak Angry Birds czy Doodle Jump tylko to potwierdzają.

Źródło: MCV