Apple wydało kolejną reklamę telewizyjną iPada 2 - nosi ona tytuł „Love” i w dużej mierze przypomina poprzednie spoty.

Ponownie mamy okazję usłyszeć tego samego lektora, mówiącego spokojnym, lekko zachrypniętym głosem o niezwykłym doświadczeniu korzystania z tabletu firmy Apple:

„Dla niektórych jest to trwająca całe życie pasja. Dla innych - to coś odkrytego zaledwie wczoraj. W życiu każdego z nas są rzeczy, które fascynują. Które motywują do wstawania z samego rana i kładzenia się spać o późnej porze. Zatracanie się w rzeczach, które kochamy, nigdy nie budziło takich odczuć, co teraz.”

Nowa reklama nie skupia się na jednej, konkretnej funkcji iPada - wskazuje jedynie na ogromne możliwości, które daje to urządzenie. Wszechstronność to najbardziej eksponowana w spotach cecha tabletu spod znaku jabłka. Apple nie przedstawia widzowi danych technicznych swojego urządzenia (co czyni wielu konkurentów), lecz ukazuje unikalne doświadczenie, jakim jest korzystanie z niego. Niewątpliwie marketingowcy Apple celują w emocjonalną nutę i pozostają konsekwentni utrzymując niemal identyczną formułę spotów telewizyjnych drugiej generacji iPada. Zmianie uległa właściwie tylko muzyka w tle - spokojna melodia docierająca z pianina została zastąpiona trochę weselszą piosenką graną na gitarze.

Źródło: Apple, MacRumors